duminică, martie 23, 2008

Cãlãtorii insprâncenate...

Spre norocul meu, si datorita circumstantelor am ajuns prin alte continente.
Interes de serviciu nu zic nu. Si, cu aceasta deosebita ocazie am facut niscaiva poze care sa evidentieze mediul social de acolo. Este doar un crâmpei din locu acela mare si pitoresc poate, insa asta este ceea ce am vazut io.
Deci sa purcedem zic io.


sau



Si iubiri indiene...la malu' oceanului Indian

















Batranetea pare la fel si acolo, doar un pic mai inchisa la culoare















Vanzatoru' de "sucuri" naturale















.. si ceea ce circula pe net nu ie gluma...
















Vestitele temple, inima credintelor





















Si colegii cu care am fost..














Cam asta a fost... prima zi.. impresiile... pe mine m-a cam intristat pentru juma de an... poate eram in "acea" perioada a anului... dreacu stie...daca mai imi fac timp mai oi pune.. cam atat deocamdata...eeeeeend!

Niciun comentariu: