vineri, iulie 04, 2008

Comentari(i)i?

Ciudat, tare ciudat...

Sunt atat de ignorant si plictisit incat acum nu-mi vine in cap decat inmormantarea bunicii... secundu mamei cel putin, daca nu mai mult...

Si cum va spuneam nu inteleg. Ceva de genu "WTF?!"

Ignoranta ma impinge catre lucruri inimaginabile. Aici tre' sa dau exemple.
Nu am chef de nimic.dar de absolut nimic. expl-doua invitatii la mare refuzate, una in bulgaria,idem, iesiri in oras sau vederi cu lume apropiata. NIMIC.

Altceva ar fi ca muzica ce o ascultam cu inversunare pana mai de curand nu o mai ascult. Deloc. Ascult o muzica de pastilati care imi anuleaza gandurile si ma aplatizeaza. Si imi place. Ma maguleste chiar. Dar ma rog .. problema mea.

Sunt posac si nu imi place mai nimic. Tot timpul obosit si serviciu iar teveu' a devenit cel mai de pretz lucru. Pff... parca nu eram asa... sau mai stii ca acu abia renasc?! Dreacu stie.. cum sunt un ignorant nu prea imi pasa.. sau nu mai vreau sa imi pese.

Am fost cu niste preteni la munte... si am vazut poze dupa... Nu intelegeam unde au fost facute pozele ca io nu prea am vazut acele peisaje supebe ce erau evocate in imaginile acelea...

Pff... nu mai stiu. Ie suficient. Sunt prea ignorant sa imi pese acu.

Cred ca am nevoie de un concediu...

Sper.

2 comentarii:

Cristi spunea...

mda....esti dus bre ):

wermae spunea...

las'ca-si revine 'mnealui