miercuri, martie 04, 2009

PLM

Aj vrea sa scriu si io ceva dajtept da' nu am ce... nu ma duce bibilica. Nu am timp sa traiesc ca sa pot scrie din experienta de viata. deci ... PLM

Sa scriu ce ma enerveaza. Dar ce folos? Ca nu rezolv nimic.
Sa scriu ce imi place. Ashishderea.
Poze n-am. Aparat de facut canci. As abera pe teme onomatopeice dar nu cunosc limba.

deci cum spuneam mai sus: PLM

Frustrarile in mortzii ma-sii ar mai ramane. Deja e evident nu?

Ie un lucru care imi place dar ie incompatibil cu tot restul spectrului vietii, si anume CS. Urmeaza : PLM.

Unii scrie bine. Unii au si ce. Fericiti cei saraci cu duhul?! PLM, nu la mine.

Cred ca postu' asta am aberat in necunostinta de cauza. Si mai ales inutil.

Cred ca cea mai buna parte a mea ie aia care se enerveaza. Animalu social care rage cand nu trebuie si ie calm cand vine potopu. Deci PLM iar. As musca din carne de om imbecil, dar imi trece repede si ma enervez pe mine. Idem PLM.

PLM daca se pare ca folosesc prea mult aceasta mirobolanta sintagma,PLM renuntati.

PLM hai sictir si gata.

Niciun comentariu: